Velkommen til netværksgruppen for IT-medarbejdere

Velkommen som medlem af DFL's netværksgruppe for IT-medarbejdere

Målet med netværksgruppen er, at den skal skabe kontakt mellem DFL-medlemmer, der arbejder inden for IT-området. IT-medlemmer deler uden tvivl både faglige og arbejdsmæssige udfordringer og interesser. Dem kan I nu diskutere med kolleger fra eget og andre selskaber via denne netværksgruppe.

HUSK PÅ at netværksgruppen ikke er mere sikker eller fortrolig, end hvis du snakker med dine kolleger i gangene: Skriv derfor aldrig noget, som er i konflikt med din eventuelle tavshedspligt eller loyalitet over for din arbejdsgiver, kolleger, personaleforening etc.

Din aktive indsats i netværksgruppen er forudsætningen for, at den får værdi for jer alle. Hvis du er med til at skrive indlæg, lægge information, tippe om ledige jobs eller stille spørgsmål omkring it-faglige emner, arbejdsforhold, miljø eller lignende, så skal der nok komme gang i gruppen. Du opfordres derfor til at:

- Oprette indlæg
    - Kommentere på andres indlæg
    - Oploade filer med information, billeder, artikler eller andet
    - Kommentere indlæg og andres kommentaret

Hvis du undervejs støder på ting i systemet eller designet af gruppen, som du mener kan gøres smartere og bedre, så opfordres du hermed til at lægge et indlæg om det i gruppen, eller at sende det i mail til networking@dfl.dk. Der er allerede oprettet tre indlæg, som skal opsamle kommentarer omkring fejl, design samt forslag. Lav gerne flere indlæg, hvis der mangler noget.

Nemmere at være ledig

04. april 2019

Hverdagen gøres enklere for vores ledige medlemmer Hvis du er ledigt medlem af...