Velkommen til netværksgruppen for IT-medarbejdere

Velkommen som medlem af DFL's netværksgruppe for IT-medarbejdere

Målet med netværksgruppen er, at den skal skabe kontakt mellem DFL-medlemmer, der arbejder inden for IT-området. IT-medlemmer deler uden tvivl både faglige og arbejdsmæssige udfordringer og interesser. Dem kan I nu diskutere med kolleger fra eget og andre selskaber via denne netværksgruppe.

HUSK PÅ at netværksgruppen ikke er mere sikker eller fortrolig, end hvis du snakker med dine kolleger i gangene: Skriv derfor aldrig noget, som er i konflikt med din eventuelle tavshedspligt eller loyalitet over for din arbejdsgiver, kolleger, personaleforening etc.

Din aktive indsats i netværksgruppen er forudsætningen for, at den får værdi for jer alle. Hvis du er med til at skrive indlæg, lægge information, tippe om ledige jobs eller stille spørgsmål omkring it-faglige emner, arbejdsforhold, miljø eller lignende, så skal der nok komme gang i gruppen. Du opfordres derfor til at:

- Oprette indlæg
    - Kommentere på andres indlæg
    - Oploade filer med information, billeder, artikler eller andet
    - Kommentere indlæg og andres kommentaret

Hvis du undervejs støder på ting i systemet eller designet af gruppen, som du mener kan gøres smartere og bedre, så opfordres du hermed til at lægge et indlæg om det i gruppen, eller at sende det i mail til networking@dfl.dk. Der er allerede oprettet tre indlæg, som skal opsamle kommentarer omkring fejl, design samt forslag. Lav gerne flere indlæg, hvis der mangler noget.