Medlemsrådgivning

Hvis du har spørgsmål eller problemer af faglig karakter, eksempelvis om ansættelse, løn, barsel, advarsel, opsigelse, så kommer du direkte til Forsikringsforbundets faglige konsulenter og jurister med nummeret til medlemsrådgivning - 88 77 17 50.

Hvis du er ansat i et af de 32 selskaber som har en Forsikringsforbundet personaleforening, bør du først kontakte din lokale tillidsrepræsentant eller gå til personaleforeningens ledelse, typisk til formanden. Du finder kontaktoplysninger til din lokale personaleforening på hjemmesiden under menupunktet ”Nær dig”.

Hvis der ikke er en personaleforening i dit selskab, så er du sikkert medlem af Landskredsen i Forsikringsforbundet og skal dermed kontakte de faglige konsulenter i sekretariatet, der ud over støtte og rådgivning også kan medvirke som bisidder ved alvorlige samtaler og afskedigelser.

Husk, at du kan finde svar på mange spørgsmål omkring job og løn, ferie, orlov etc. på hjemmesiden under menupunktet ”Fagligt”.

Find medarbejder

Medlemsservice
    Ved spørgsmål vedrørende selve dit medlemskab - som fx kontingent, betaling, restance, ind- og udmelding - bedes du kontakte Medlemsservice på 88 77 17 51 eller skrive til: medlem@forsikringsforbundet.dk
    Læs mere om Medlemsservice - Kontingent & Medlemskab

Karriere, uddannelse og arbejdsmiljø
    Ved spørgsmål om karriere, jobsøgning, uddannelse/kurser og arbejdsmiljø samt generelle henvendelser bedes du ringe på 33 12 42 42.

Julekalender 2017 - se vinderne

03. december 2017

Hver dag fra den 1. december og frem til juleaften trak vi lod om fire ...

07. marts 2018 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

Arrangementet starter ud med en middag Inden foredraget.

29. - 31. januar 2018 - Kobæk Strand, Kobækvej 85, 4230 Skælskør

26. - 27. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

28. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

01. marts 2018 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V