Medlemsrådgivning

Hvis du har spørgsmål eller problemer af faglig karakter, eksempelvis om ansættelse, løn, barsel, advarsel, opsigelse, så kommer du direkte til Forsikringsforbundets faglige konsulenter og jurister med nummeret til medlemsrådgivning - 88 77 17 50.

Hvis du er ansat i et af de 32 selskaber som har en Forsikringsforbundet personaleforening, bør du først kontakte din lokale tillidsrepræsentant eller gå til personaleforeningens ledelse, typisk til formanden. Du finder kontaktoplysninger til din lokale personaleforening på hjemmesiden under menupunktet ”Nær dig”.

Hvis der ikke er en personaleforening i dit selskab, så er du sikkert medlem af Landskredsen i Forsikringsforbundet og skal dermed kontakte de faglige konsulenter i sekretariatet, der ud over støtte og rådgivning også kan medvirke som bisidder ved alvorlige samtaler og afskedigelser.

Husk, at du kan finde svar på mange spørgsmål omkring job og løn, ferie, orlov etc. på hjemmesiden under menupunktet ”Fagligt”.

Find medarbejder

Medlemsservice
    Ved spørgsmål vedrørende selve dit medlemskab - som fx kontingent, betaling, restance, ind- og udmelding - bedes du kontakte Medlemsservice på 88 77 17 51 eller skrive til: medlem@forsikringsforbundet.dk
    Læs mere om Medlemsservice - Kontingent & Medlemskab

Karriere, uddannelse og arbejdsmiljø
    Ved spørgsmål om karriere, jobsøgning, uddannelse/kurser og arbejdsmiljø samt generelle henvendelser bedes du ringe på 33 12 42 42.

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

NLP coach John Harmsen fortæller om hvordan vi kan blive verdens bedste kollega.  Hvad...

24. august 2017 - OMG 5, lokale 3.3

29. - 30. august 2017 - IDA Mødecenter, Kalvebod Brygge 31 - 33, 1780 København V