Statusmeddelelse

Du skal logge på med dit personlige login for at komme videre.

Foredrag med Chris MacDonald - Kom og vær med...

2014

“Nothing motivates more than feeling good, but not everything that feels good is good for us in the long run” – et fantastisk citat af Chris MacDonald, som skaber rammen for dette tankevækkende og inspirerende foredrag med udgangspunkt i videnskaben.

Arrangementstype:
    Kulturnetværks-arrangement
    Målgruppe:
    Medlemmer af DFL
    Dato:
    10. december 2014
    Tidspunkt:
    kl. 16.45 - 18.45
    Sted:
    Palads biografer, Sal 1
    Tilmeldingsfristen er overskredet.

Hvad er livskvalitet, trivsel og drivkraft? Og hvordan forener man de elementer for at skabe ”high perfomance” på jobbet og privat?

For at trives skal vi også hjælpe andre med at trives. Hvordan bliver man den gode kollega og derigennem opnår en øget arbejdsglæde? Ofte føler man, at man ikke har overskud til at være en god kollega, en god partner, en god forælder eller en god ven, men faktisk er det lige omvendt.

At give andre folk livskvalitet igennem respekt, opmuntring og tilgivelse, at være der for dem og at være med til at øge deres trivsel og glæde giver energi. Hvordan får vi startet den gode spiral for os selv – og så med den ”bivirkning”, at vi samtidig glæder dem omkring os?

Chris MacDonald tager dig med på en omfattende rejse og tager dig bag om videnskaben. Her bliver du præsenteret for Chris MacDonalds velværeteori og ”performance”-model, som er udviklet med rødder i menneskets biologi, psykologi, fysiologi og sociologi.

Derudover udforsker Chris MacDonald den tætte relation mellem livskvalitet, drivkraft, trivsel og ”high performance” som forenes af én ubestridelig faktor: ”The Power of Attitude”. Det perfekte liv findes ikke, men Chris MacDonald giver dig inspiration til, hvordan du kan lære at nyde hverdagen.

BEMÆRK: Dette arrangement er uden bespisning, men vi opfordre alle DFL medlemmer i selskaberne, at gå sammen og lade foredraget med Chris MacDonald være begyndelsen på en aften med nærmeste kollegaer, som efterfølgende finder sammen og går ud og spiser en middag sammen i København.

Arrangementet er åbent for ALLE DFL medlemmer, ikke blot de som bor på Sjælland, hvorfor der måske kunne kombineres med juleshopping i København og foredrag med Chris MacDonald.

Varmt velkommen til en hyggelig eftermiddag i København.

GLEMT DIT LOGIN?

Klik på linket nedenfor - 'Glemt dit login'.
    Indtast dit brugernavn eller din email-adresse, hvorefter systemet sender dig en mail med et link, som du klikker på.

Bemærk: du skal indtaste det brugernavn eller den email-adresse, som står i dine stamdata. Du kan altså ikke have din firmamail-adresse i dine stamdata og få hjælp til login sendt til din private email-adresse.
    Ligeledes kan du som brugernavn ikke indtaste dit medlemsnummer, hvis du selv har ændret dit brugernavn til noget andet.
    Systemet skal kunne genkende det brugernavn eller den email-adresse, som du taster ind. Du modtager ingen mail om nyt login, hvis systemet ikke genkender det indtastede. Prøv da igen. Normalt sendes der en mail promte, efter du har klikket på knappen - 'Send nyt login'.
    Se også Hjælp til login.

Kan du hverken huske dit brugernavn eller den email-adresse, som står i dine stamdata, er du velkommen til at skrive til websupport på: webmaster@dfl.dk

Tilmelding til arrangement

Fristen for tilmelding er overskredet.

Login for at tilmelde dig arrangementet