Kontingent & Medlemskab

Kontakt afdelingen for Medlemsservice på 88 77 17 51, hvis du har spørgsmål til dit medlemskab af Forsikringsforbundet eller skal have ændret dit kontingent på grund af orlov, ledighed eller pensionering. Det er også Medlemsservice du skal kontakte, hvis du er i restance.

Hvis du skifter adresse, telefon eller e-mail, kan du selv ændre dine kontaktdata via ”Min side” på hjemmesiden. For at komme til ”Min side” skal du logge ind (typisk med dit medlemsnummer og de 6 første cifre i dit personnummer, med mindre du selv har ændret dit login). I login-bjælken klikker du herefter på ”Min side”, hvor du kan rette i dine stamdata. Har du problemer med dit login, kan du finde hjælp her.

Indmeldelse
    Det er nemt og ligetil at blive medlem af Forsikringsforbundet. Du skal blot udfylde vores online-formular og klikke 'Send', så klarer vi resten. Bliv medlem nu

Udmeldelse
    Forsikringsforbundet skal altid have en skriftlig udmeldelse med angivelse af årsagen til udmeldelsen. pr. e-mail (se nedenfor), brev eller ved udfyldelse af udmeldelsesformular her på hjemmesiden (husk at logge ind først). Læs mere

Skriv til Medlemsservice
    Foretrækker du at skrive en e-mail til medlemsservice, er du velkommen til at skrive til: medlem@forsikringsforbundet.dk

Find medarbejder

Ferieboliger
    Ved spørgsmål om ferieboligerne og/eller problemer med Feriefondens hjemmeside, bedes du kontakte Feriefondens support på:
    Telefon: 32 66 13 76 | E-mail: post@finansforbundet.dk
    Åbningstider: mandag-torsdag kl. 8.30 - 16.00 | fredag kl. 8.30 - 15.00
    Se eventuelt også Praktisk info om ferieboligerne.

Faglige spørgsmål
    Hvis du har spørgsmål eller problemer af faglig karakter, eksempelvis om ansættelse, løn, barsel, advarsel, opsigelse, så kommer du direkte til Forsikringsforbundets faglige konsulenter og jurister på nummeret til Medlemsrådgivning - 88 77 17 50.
    Læs mere om Medlemsrådgivning

Karriere, uddannelse og arbejdsmiljø
    Ved spørgsmål om karriere, jobsøgning, uddannelse/kurser og arbejdsmiljø samt generelle henvendelser bedes du ringe på 33 12 42 42.

Deltag i årets online julekalender

15. november 2017

Igen i år markerer Forsikringsforbundet den søde juletid ved at give dig...

20. - 22. november 2017 - FOAK - Rungsted Kyst, Rungsted Strandvej 107, 2960 Rungsted Kyst