Vil du have et godt og skarpt CV?

Skal du i gang med jobsøgning, men er usikker på dit CV?
    Lad Forsikringsforbundet give dig en hånd!

Et godt og skarpt CV tager tid at lave – og det skal det også. Mange arbejdsgivere kigger nemlig på CV’et som det første, når du sender en ansøgning. Derfor skal det for hver gang målrettes præcist til det job, du søger, for ikke at du sorteres fra.

Som medlem af Forsikringsforbundet har du adgang til gode råd om, hvordan du skræddersyr dit CV og kommer tættere på dit ønskejob.

Med afsæt i dit nuværende materiale skaber vi i samarbejde dit CV. Det giver dig det rigtige udgangspunkt for din næste jobsøgning.

Du kan booke en karriererådgivning, hvor vi kommer rundt om din jobsituation. Rådgivningen kan foregå på telefon, Skype, Messenger eller Teams. Alternativt kan du tilmelde dig en målrettet CV-sparring, hvor vi giver dig feedback på dit nuværende CV og forslag til, hvor du med fordel kan stramme op.

Du booker både karriererådgivning eller CV-sparring ved at sende en mail til kat@forsikringsforbundet.dk

Du kan også lade dig inspirere ved at klikke dig ind på hjemmesiden, hvor du finder gode råd i jobsøgningsguiden -  brug link nedenfor.