Velkommen til selvbetjeningsportalen Mit.forsikringforbundet

Forsikringsforbundet har fået et spritnyt ansigt udadtil, som du vil se, når du i fremtiden skal tilmelde dig et kursus eller socialt arrangement, se og ændre på dine medlemsdata, læse nyt fra din personaleforening eller finde navnet på din tillidsrepræsentant. Og dette er blot nogle af mulighederne i Forsikringsforbundets nye selvbetjeningsportal: Mit.forsikringsforbundet.

Du finder selvbetjeningsportalen på adressen mit.forsikringsforbundet.dk. Du kan enten gå direkte ind på systemet, eller du kan starte her fra hjemmesiden, hvorfra vi linker til det nye system – fx hvis du klikker øverst på LOG IND eller på menupunktet Arrangementer.

Dit og Mit.forsikringsforbundet

Mit.forsikringsbundet er din indgang til en mængde muligheder for at tilgå og ændre information om dig og dit arbejde. Og det er stedet, når du ønsker at deltage på Forsikringsforbundets arrangementer og kurser.

Hvis du har en lokal personaleforening i dit selskab, så er Mit.forsikringsforbundet også indgangen til lokal information. Du finder din personaleforening under fanen Netværk.

Et netværk minder lidt om Facebook-grupper - din personaleforening kan fx lægge information og aktiviteter her, som du så kan læse og kommentere på. Som medlem kan du også lægge indlæg og kommentarer i netværket, og på den måde gå i dialog med såvel personaleforeningen, som med andre medlemmer i selskabet.

Brug det til…

Ud over dine egne medlemsoplysninger – herunder kontingent, arbejdsplads og uddannelse – så er din side på Mit.forsikringsforbundet også stedet, hvor du finder alle vores kurser og arrangementer med information om tid, sted, indlægsholdere etc. Du kan se en samlet oversigt over kommende kurser og arrangementer, eller via søgefunktionen finde det, som du ønsker. Også til- og afmelding samt besked om ledige pladser og ventelister finder du her.

Skal du tale med din tillidsrepræsentant, så finder du hende/ham under Medlemskab og menupunktet Mine tillidsvalgte.

En smart funktion er Beskeder, som du finder både nederst på forsiden og på siden (fanen) Medlemskab. Her finder du beskeder om dine kurser/arrangementer og om nye dokumenter og indlæg i netværk.

Du modtager notifikationer, når der er aktivitet i netværket for din personaleforening. Notifikationer kan du selv slå til eller fra under fanen Netværk. Vi anbefaler, at du har dem slået til, så du ikke går klip af nyt fra din personaleforening.

Husk, at du på de fleste sider (faner) i højre spalte finder vejledning i brug af systemet.

Dit første login

Du skal logge på Mit.forsikringsforbundet med brugernavn og adgangskode.

Dit brugernavn er dit medlemsnummer (dit medlemsnummer står bl.a. i nyhedsmailen Medlemsinfo).
    Første gang du logger på, er din adgangskode de fire sidste cifre i dit personnummer (CPR). Herefter vil du blive bedt om at vælge din egen adgangskode, som skal anvendes sammen med dit medlemsnummer til at logge ind fremover.

Få eventuelt din browser til at huske dit login. Du kan altid logge ind og ændre din adgangskode under Stamdata.

Kan du ikke huske dit medlemsnummer, så klik på Glemt medlemsnummer? og udfyld formularen. Klik på Send anmodning, hvorefter du vil modtage en e-mail med dit medlemsnummer. Der kan godt gå et øjeblik før systemet svarer, så vær lidt tålmodig.

Hvis du glemmer din adgangskode, så klik på Glemt adgangskoden? og følg instruktionerne.

Brug for hjælp

Fungerer det bare ikke, så send en e-mail til medlem@forsikringsforbundet.dk eller kontakt medlemsservice på telefon 8877 1751.