Tillidsrepræsentanter

Login for tillidsvalgte

Som tillidsvalgt i Forsikringsforbundet har du også fremover adgang til TR Portalen og de mange informationer og services, du hidtil har fundet der.

Det tidligere login på forsiden af hjemmesiden er fjernet, fordi man som medlem fremover skal logge ind på Mit.forsikringsforbundet.dk for at finde stamdata, kurser og arrangementer mv.

Hvis du som tillidsvalgt skal på TR Portalen for at få adgang til information, formularer etc., så skal du logge ind herover.

Ud over adgang til TR Portalen er det også her man skal logge ind, hvis man er ansvarlig for at lægge information ind på personaleforeningens hjemmeside. Jeres hjemmeside er også fremover stedet, hvor I selv skal opdatere jeres kontaktdata og anden information om personaleforeningen.
    ​Hvis I har behov for at få rettet information på Mit.fosikringsforbundet, skal I derimod sende rettelserne til it@forsikringsforbundet.dk

Sådan logger du ind på TR Portalen

I felterne Brugernavn og Adgangskode skal du indtaste det, som du hidtil har brugt til at logge ind på hjemmesiden med. Du kommer herefter direkte til TR Portalen.

Hvis du er ny TR (efter 1. jan. 2018) eller har glemt dit login, så start med at logge ind på Mit.forsikringsforbundet.dk. (Første gang du logger ind, skal du bruge dit medlemsnummer som brugernavn og de sidste 4 cifre i dit CPR-nr. som adgangskode. Herefter skal du indtaste en ny personlig adgangskode, som skal bruges sammen med dit medlemsnummer fremover)

På forsiden på mit.forsikringsforbundet.dk vil du som TR se en velkomstboks, hvor der står et brugernavn og en adgangskode, som alle tillidsvalgte kan anvende ovenfor for at få adgang til TR Portalen.

Skal du redigere personaleforeningens sider her på hjemmesiden, skal du benytte det login, som den/de hidtidige webansvarlige i personaleforeningen har brugt.

Kontakt webmaster@forsikringsforbundet.dk hvis du har problemer med dit login.

Jubilæumsreception

23. maj 2019

Forsikringsforbundet indbyder til reception i forbindelse med forbundets 75-års...