Sekretariat

Forsikringsforbundets sekretariat har hjemme i Codanhus på Frederiksberg. Adressen er: Gl. Kongevej 60, 8. sal - 1850 Frederiksberg C.

Vi er 17 medarbejdere og 2 studentermedhjælpere, som står klar til at rådgive og hjælpe personaleforeninger og medlemmer. Du finder en kort præsentation af samtlige medarbejdere plus kontaktinfo herunder.
    Nedenfor kan du også se, hvem der er konsulent for de forskellige lokalafdelinger.

Via menuen til venstre kan du klikke dig videre til medarbejderne i henholdsvis 'Faglig rådgivning' og 'Medlemsservice'.

Forsikringsforbundets sekretariat

Anne Seiersen
    Sekretariatschef

Forsikringsforbundets sekretariatschef med ansvar for forbundets økonomi og den daglige ledelse. Anne er forhandlingschef ved overenskomstforhandlingerne med FA. Anne sikrer endvidere koordinering og sammenhæng mellem sekretariatet og den politiske ledelse.

E-mail ase@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 16
    Mobil 20 82 33 98

Anne Meyer
    Souschef
    Anne er administrativ leder i Forsikringsforbundet.
    Endvidere er Anne ansvarlig for IT og web (i samarbejde med Kommunikation).

E-mail ame@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 13
    Mobil 28 69 67 90

Jens-Erik Holm
    Økonomikonsulent

Står for Forsikringsforbundets regnskab, bogføring, kreditorbetalinger, kontingent til lokalafdelingerne, løn- og honorarer, hjælper ved reservation af hotel, tog, fly og rejseafregninger samt tilskud til tillidsrepræsentanter og lokalafdelingerne.

E-mail jeh@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 23
    Mobil 71 96 03 55

Susan Thorenfeldt
    Koordinator / PA for ledelsen
    Susan understøtter den administrative og politiske ledelse i forhold til forbundets møder i hovedbestyrelsen, repræsentantskabet og øvrige politiske mødefora. Derudover bistår hun den administrative ledelse i forhold til drift af sekretariatet.

E-mail sct@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 10
    Mobil 61 55 35 35

Pia Marianne Trampedach ​
    Kontor- og regnskabsmedarbejder
    Pia arbejder med opgaver indenfor medlemsadministration, kontingentopkrævning og regnskabsmæssig støtte til lokalafdelinger.

E-mail pmt@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 14
    Mobil 20 89 86 49

Henriette Staalkjær ​
    Koordinator / Økonomi og medlemsadministration
    Henriette arbejder med opgaver indenfor økonomi, medlemsadministration, kontingentopkrævning og regnskabsmæssig støtte til lokalafdelinger.

E-mail hes@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 11
    Mobil 71 99 10 05

Søren M. Hansen
    Konsulent / Marketing, web og IT

Ansvarlig for hverveaktiviter og medlemsfastholdelse. Arbejder med rådgivning og sparring, projektledelse og som tovholder på (tværgående) projekter indenfor partnersamarbejde, branding/marketing, nyhedsmails, medlemsportal, medlemspleje, præsentationer, optimering af hjemmeside og sociale medier samt udarbejdelse af grafisk materiale.
    Konsulent for Udvalg for strategisk hvervning og organisering.

E-mail smh@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 03
    Mobil 31 555 220

Simon Tolstrup Holmegaard
    Kommunikationskonsulent

Simon fungerer som presse- og kommunikationsrådgiver for formandskabet og sekretariatsledelsen. Arbejder med en række forskellige kommunikationsprojekter og er ansv. redaktør af Forsikringsforbundets medlemsmagasin.

E-mail sth@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 29 99 30 69
    Mobil 29 99 30 69

Pernille Fahlmann Kristensen
    Konsulent / Uddannelse og kompetence

Ansvarlig for uddannelsen/efteruddannelse af Forsikringsforbundets tillidsrepræsentanter, samt for medlemsuddannelse og karriererådgivning til medlemmerne. Varetager Forsikringsforbundets interesser med hensyn til den forsikringsfaglige uddannelse.
    Pernille er medlem af Det faglige udvalg for finanssektoren samt adskillige underudvalg og arbejdsgrupper, der beskæftiger sig med efter- og videreuddannelse.

Pernille er også konsulent for udvalg for kompetence.

E-mail pfk@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 04
    Mobil 31 70 84 00

Katrine Haar Pedersen
    Koordinator
    Står for kurser til medlemmer og tillidsrepræsentanter, planlægning af karrieresamtaler og koordinerer møder for opsagte.

Planlægningsansvarlig for landsmøder og orienteringsmøder og er koordinator for Arrangementsudvalget.

E-mail kat@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 22
    Mobil 20 29 13 29

Susanne Paulsen
    Konsulent / Organisering, analyse og strategi

Arbejder med organisering og strategisk hvervning, herunder initiativer til at fastholde og tiltrække nye medlemmer til Forsikringsforbundet og til det strategiske arbejde med organisering af nye områder.
    Ansvarlig for Forsikringsforbundets analyser, undersøgelser og statistikker til brug for politikudvikling, overenskomstforhandlinger, medlemsservice, strategioplæg, kommunikation, markedsføring mm.
    Betjener den politiske ledelse samt Udvalg for strategisk hvervning og organisering.

E-mail sup@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf.: 33 36 45 06
    Mobil 28 10 56 78

Marie Hein Haslev
    Konsulent / Arbejdsmiljø

Rådgiver og vejleder ift. arbejdsmiljø, trivsel og medbestemmelse. Ansvarlig for at udvikle kurser, analyser og strategier på arbejdsmiljøområdet. Visiterer medlemmer til socialrådgiver- og arbejdsskadeordningen hos FH. Partskonsulent i BFA Handel, Finans og Kontor.

E-mail mah@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 01
    Mobil 26 15 70 00

Per Frydenreim Møller
    Advokat, juridisk konsulent

Beskæftiger sig med rådgivning, vejledning og forhandling overfor Forsikringsforbundets medlemmer, tillidsrepræsentanter, lokalafdelinger og andre samarbejdspartnere. Per bistår arbejdet på det internationale område herunder EU-forhold.

Kontaktperson for lokalafdelingerne i: Codan, FTFa, LB, Pensam, PFA, SOS, Sønderjysk Forsikring og Thisted Forsikring samt medlemmer i Landskredsen.

E-mail pfm@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 05
    Mobil 27 64 88 23

Bent Halfdan Pedersen
    Juridisk konsulent

Uddannet jurist og beskæftiger sig med rådgivning, vejledning og forhandling overfor Forsikringsforbundets medlemmer, tillidsrepræsentanter, lokalafdelinger og andre samarbejdspartnere. Bent bistår arbejdet på det internationale område herunder EU-forhold. Bent er konsulent for Taksatorfaggruppen.

Kontaktperson i lokalafdelingerne i: Alm. Brand, Alm Brand Pension, Bornholm, FDC, If, Industriens Pension, Lokal Forsikring, Nem Forsikring, Popermo, Taksatorringen, Topdanmark og Velliv samt medlemmer i Landskredsen.

E-mail bhp@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 09
    Mobil 28 69 67 94

Hanne Højholdt Adamsen
    Juridisk konsulent

Kontaktperson i lokalafdelingerne i: Aros, Atradius, Danica, GF, Gjensidige, Købstæderne, Sygeforsikringen ”danmark”, Tryg Forsikring samt medlemmer i Landskredsen.

E-mail hha@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 17
    Mobil 29 72 32 97

Henrik Ludvigsen
    IT-medarbejder

E-mail hel@forsikringsforbundet.dk
    Direkte tlf. 33 36 45 15
    Mobil 29 28 17 00

Koordinator i personaleforeningerne

Gitte Andersen
    Koordinator for lokalafdelingen i Alm. Brand samt ansvarlig for diverse opgaver i sekretariatet.

E-mail ga@forsikringsforbundet.dk
    Mobil 21 64 87 88