Sådan bliver du medlem af Forsikringsforbundet

Meld dig ind i Forsikringsforbundet - vi gør mere for dig!

Forsikringsforbundet er foreningen for dig, som er ansat som funktionær eller på funktionærlignende vilkår i et forsikringsselskab, forsikringsagentur, alarmselskab, pensionsselskab og lignende virksomhed, samt tilknyttede a-kasser. Forsikringsforbundet organiserer dog ikke assurandører, da dette område ligger under Finansforbundet.

Forsikringsforbundet er også din forening, hvis du er elev i en sådan virksomhed.

Hvis du vil vide mere om, hvad Forsikringsforbundet er for en forening og hvad vi kan gøre for dig, så kig på menupunkterne i venstre side - her finder du information om Forsikringsforbundet og foreningens mange tilbud.

Vi byder i øvrigt alle nye medlemmer velkommen med 2 måneders gratis medlemskab.

Du har flere muligheder, når du ønsker at melde dig ind i Forsikringsforbundet:

Brug online-formularen

Den enkleste måde er, at du udfylder Forsikringsforbundets indmeldelsesformular og derefter klikker "Send" nederst på formularen. Bemærk, at du ikke kan klikke på "Send" før alle felter mærket med * (stjerne) er udfyldt. Lige så snart du har accepteret indmeldelsen, er du medlem og kan benytte dig af Forsikringsforbundets mange tilbud og ressourcer.
    Klik her, for at komme til indmeldelsesformularen.

Kontakt lokalafdelingen

Du kan også vælge menupunktet "NÆR DIG" og så klikke på lokalafdelingen i dit selskab. På din lokale lokalafdelings side finder du bl.a. kontaktoplysninger samt liste over bestyrelse og tillidsfolk. Henvend dig til lokalafdelingen eller en tillidsvalgt, som gerne fortæller mere om, hvad Forsikringsforbundet kan gøre for dig og hjælper med at melde dig ind.

Hvis du er i et selskab eller virksomhed, som ikke har en lokalafdeling, bliver du medlem direkte i Forsikringsforbundet. Hvor medlemmer af en lokalafdeling skal henvende sig til den lokale lokalafdeling for hjælp og støtte, så får medlemmerne, der er ansat i et selskab uden lokalafdeling hjælp og støtte direkte fra de faglige eksperter og jurister i Forsikringsforbundets sekretariat.

Ring til Medlemsservice

Du er også velkommen til at ringe til Medlemsservice i sekretariatet på telefon 88 77 17 51.

Send en e-mail

Du er også velkommen til at skrive til os på info@forsikringsforbundet.dk og bede om at blive ringet op af en person, som kan svare på dine eventuelle spørgsmål og hjælpe dig med indmeldelsen.

Husk, at du selv skal sørge for udmeldelse af en eventuel anden fagforening.

Deltag i årets online julekalender 2022

20. november 2022

Igen i år markerer vi den søde juletid ved at give dig mulighed for at...