Rabatordninger

Forsikringsforbundet har indgået en række aftaler, som giver dig gode rabatter på forskellige produkter og ydelse.

Rabatordning tilbud

Klik på menupunkterne til venstre for at gå til oversigterne over dine rabatmuligheder. Nedenfor kan du se eksempler på hvilke type rabatter du finder under punkterne.

Bilen
    Rabatter på bl.a. bilsyn, rustbeskyttelse, lakkonservering, kabinerens, plastinderskærme, solfilm, dæk, olieskift, lyd, navigation m.m.

Bolig
    Rabatter på bl.a. maling, gardiner, solafskærmning, markiser, tæpper, møbler, lamper brændeovne, havemaskiner, fyringsolie, pejse, værktøj m.m.

Elektronik
    Rabatter på bl.a. TV- og hifi-udstyr samt kursus i blindskrift.

Fritid
    Rabatter på bl.a. cykler, ferieboliger, rejsevaccinationer, fiskegrej, fotoudstyr, sportsudstyr, golfbolde, knallerter, luftfoto, advokatbistand, bøger, vin og spiritus m.m.

Krop og velvære
    Rabatter på bl.a. fitness, hudpleje, helseprodukter, alternativ behandling, massage m.m.

Mode
    Rabatter på bl.a. briller, kontaktlinser, smykker, ure, tasker, kufferter m.m.

MedlemsShoppen
    Få gode medlemsrabatter på lækre produkter.

Forbrugsforeningen
    Medlemskab af Forbrugsforeningen giver rabat hos mere end 4.600 forretninger - f.eks. Star Tour, Spies, METRO, BonBonLand, Falck, Wallmans Cirkusbygningen, Computer City, FONA, Uno-X, Silvan, Thiele, DFDS, TDC fastnet, Cirkus Arena, Jupiter Cykler.

Forsikringer
    Konkurrencedygtige priser hos Runa Forsikring.

Statoil
    Rabat på benzin, diesel, vask, auto-produkter og fyringsolie.

VIGTIGT

• Du skal oplyse dit Forsikringsforbundet-medlemsnummer og/eller fremvise dit gamle DFL-medlemskort for at kunne benytte de forskellige tilbud. Du finder dit medlemsnummer på enten dit gamle DFL-medlemskort, under 'Min side' her på hjemmesiden eller nederst i f.eks. gamle DFL Info-mails eller i nyere infomails fra Forsikringsforbundet
    • Forbrugsforeningen/Statoil kræver særskilt medlemskab/kontokort, som medlemskab af Forsikringsforbundet giver dig mulighed for at tegne.
    • Der tages forbehold for ændringer i rabatsatser af enhver art samt ændringer i produktudvalg fra vores samarbejdspartnere.

Nederst finder du den gamle (pr. 11.11.2013) Excel-oversigt, hvor samtlige aftaler er listet (listen opdateres IKKE længere - og omfatter således ikke rabataftaler indgået efter 11.11.2013).

Deltag i årets online julekalender

15. november 2017

Igen i år markerer Forsikringsforbundet den søde juletid ved at give dig...

20. - 22. november 2017 - FOAK - Rungsted Kyst, Rungsted Strandvej 107, 2960 Rungsted Kyst