Personlig sparring på jobsamtalen

Der er ingen grund til at gennemføre sin jobsøgningsproces helt på egen hånd. Få hjælp!

Hvis du skal igang med at søge et job, enten fordi du står uden job, eller fordi du vil have et andet job, skal du sørge for at tage sigte før du skyder.

Først og fremmest skal du have en idé om hvad det er for et dyr i skoven du er på jagt efter, inden du går ud på jagt. Du skal sigte efter noget af god kvalitet. Hvis dit mål blot er, at finde et eller andet job, bliver det vanskeligt at overbevise den enkelte arbejdsgiver om, at du er den rigtige til et givent job. Søg inspiration i de tekster vi har her på sitet om karriereudvikling, for at finde frem til dit mål.

Hvis du har brug for sparring med Forsikringsforbundet's karriererådgivere, f.eks. om, hvad der skal være din målsætning, eller om hvordan du sikrest eller hurtigst når dit mål, er du velkommen til at benytte dig af Forsikringsforbundet's tilbud om en personlig karriereudviklingssamtale.

Når du har haft en personlig karriererådgivning, har du efterfølgende mulighed for at få sparring på dine jobansøgninger hos Forsikringsforbundet's karrierekonsulent. Der er mange der efterspørger denne ydelse, så rammerne er faste:

Ansøgningen skal være aktuel og endnu ikke afsendt. Vi kommenterer ikke på historiske jobansøgninger

• Du skal have gennemført din research, og opsummere den i mailen til os. Hvis researchen mangler kan vi ikke hjælpe

• Du skal maile os et færdigt udkast som du er stolt af. Vi kommenterer ikke på halvfærdige skitser, der ikke er lagt kræfter i

• Du skal vedhæfte jobopslaget og det målrettede CV, du vil bruge sammen med ansøgningen

• Ansøgning og CV skal vedhæftes i Word format (.doc eller .docx format)

• Vi forsøger altid at svare via mail med kommentarer og rettelsesforslag indsat i dine dokumenter inden for et par dage, undtagen i ferieperioder, hvor ventetiden kan være lidt længere

• Vi giver kun én kommentering pr. ansøgning, og kun via mail. Du er til gengæld velkommen til at sende alle de ansøgninger, du er stolt af, til kommentering - én af gangen.

• Send din ansøgning, dit CV og resultatet af din research til DFL's karrierekonsulent på pfk@forsikringsforbundet.dk

Kontaktperson:
    Storstrøms Forsikring

Velkommen til Storstrøms Forsikring

07. oktober 2021

”Vi er glade for, at Storstrøms Forsikring har meldt sig ind i FA, og at...