Onlinekurser - udbyg dine færdigheder

Optimér gratis dine kompetencer med Onlinekurser.dk - en værdifuld medlemsservice for dig som medlem af Forsikringsforbundet

De fleste kender følelsen, når kompetencer og færdigheder ikke rækker lige så langt som ambitionerne, og man bliver nødt til at spørge kollegerne til råds om basale programmer som fx Word, Excel eller brugen af LinkedIn eller måske ønsker at blive bedre til engelsk.
    Det har du mulighed for at lave om på!

Som medlem af Forsikringsforbundet har du gratis adgang til over 30 onlinekurser. Kurserne omfatter således både de populære Office-programmer (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), brugen af sociale medier, økonomi, IT-sikkerhed, sprog, grammatik og andre områder. Du finder den komplette kursusliste, når du har oprettet dig på Onlinekurser.

Tilmeld dig Onlinekurser.dk via linket nedenfor
    (personlig tilmelding kun for medlemmer af Forsikringsforbundet)

Der er ikke noget "først-til-mølle", men derimod plads til alle. Du kan starte kurset, når det passer dig. Et kursus kan når som helst afbrydes, hvis du får travlt med noget andet, og genoptages når det passer dig - systemet husker selv, hvor du er kommet til.

Kurserne er baseret på tekster, små film og øvelser, og du vælger den form, der passer til dig. Alle kurser giver kursusbevis, som du kan føje til dit CV.

Du kan bruge kurserne lige så meget, som du ønsker. Du kan tage ét, nogle få eller dem alle, hvis du har lyst. Onlinekurser.dk er altid åben, så du bestemmer selv tid, sted og tempo.

Læringskonceptet er blandt de bedste du kan få og vi håber derfor, at du som medlem af Forsikringsforbundet får glæde af Onlinekurser - og ikke mindst værdi af at øge dine kompetencer og færdigheder.

Sådan kommer du i gang

1. Gå ind på hjemmesiden www.fh.onlinekurser.dk
    2. Vælg Forsikringsforbundet
    3. Opret en profil
    4. Vælg dit første kursus

NB: Onlinekurser.dk håndteres af FH - Fagbevægelsens Hovedorganisation og kursusudbyderen Edutasia. Hvis du oplever problemer med dit login eller har spørgsmål til kurserne, bedes du derfor kontakte FH og/eller Edutasia. Kontaktinfo på fh.onlinekurser.dk​

Bemærk: Er du ledig, påvirker deltagelse på kurserne ikke din aktivering.

Klar til den nye ferielov

05. september 2019

Klar til den nye ferielov Overgangsperioden fra den tidligere til den nye ferielov varer...