Nyt hold af uddannede tillidsrepræsentanter

Alle nye tillidsrepræsentanter i forsikrings- og pensionsbranchen uddannes af Forsikringsforbundet, så de har stærke kompetencer til at hjælpe medlemmerne lokalt i deres selskab.

GO-hold 2021-2022

Nu er næste hold af tillidsrepræsentanter klar. De er netop blevet færdige med deres grunduddannelse i organisation (GO-uddannelsen), så de er 100% klar til at støtte og hjælpe medlemmerne af Forsikringsforbundet.

På uddannelsen har de fået vigtig viden om bl.a. overenskomsten, regler og rettigheder, deres ansvar som tillidsrepræsentant, psykisk arbejdsmiljø, sygdom, barsel, alvorlige samtaler og opsigelser.

På billedet ses de glade tillidsrepræsentanter sammen med (yderst tv) Pernille Fahlmann Kristensen, uddannelseskonsulent i Forsikringsforbundet. Et stort tillykke til tillidsrepræsentanterne: Connie Skifter, Diana Borup, Tina Lauritsen, Bjarne Damgaard Pedersen, Tina Bisgaard Pedersen, Katja Dalhoff, Jesper Röttig Ronstrøm, Maria Clausen, Mads Andersen, Søren Røge, Hanne Timm, Dorte Frederiksen, Tina Bundgaard Jensen, Anna Maria Simonsen, Anja Wright Lindorff og fra Forsikringsforbundets sekretariat Susan Thorenfeldt og Henriette Staalkjær.