MEDLEMSTILBUD: Ren forkælelse ved Storebælt

Sommer, sol og strand forvandler Kobæk Strand Konferencecenter ved Skælskør til Kobæk Strand Badehotel. Placeringen er helt perfekt med kig og direkte adgang til Storebælt og skønne bademuligheder i det rene, klare vand. Om aftenen danner Storebæltsbroen en smuk guirlande til aftenturen langs vandet.

Som badehotel tilbyder Kobæk Strand værelser af mange typer, heraf også værelser og suiter med havudsigt og direkte udgang til grønne områder og strand. Morgenmad er inkluderet i prisen, som mod et beskedent tillæg kan udvides til halvpension. Og restauranten tilbyder skønne middage med fantastisk havudsigt.

Der kan bookes ophold i 1, 2 eller 7 nætter med eller uden halvpension. Der er tillæg for værelser med havudsigt og suiter. Tilbuddet gælder i perioden fra 11. juni 2021 til og med 15. august 2021.

Ophold bookes på telefon 58194515 eller e-mail til booking@kobaek-strand.dk. Oplys 'MEDLEMSTILBUD' ved booking.

SE TILBUD OG PRISER

Om Kobæk Strand
    Kobæk Strand ligger i det sydvestlige hjørne af Sjælland lige ud til Storebælt på en 43.000 m² stor naturgrund. Mindre end 75 minutters kørsel fra København.
    Kobæk Strand har drevet konferencecenter siden 1969 og er ejet af Finansforbundet og Forsikringsforbundet.

Besøg hjemmesiden