Medlemskurser

Forsikringsforbundets Medlemskurser
    Som medlem af Forsikringsforbundet, har du mulighed for at tilmelde dig spændende kurser/temadage som Forsikringsforbundet arrangerer. Kurserne har fokus på at formidle viden og information om dit arbejdsliv, udvikle dine kompetencer og/eller højne dine karrieremuligheder.
    Hent kursuskataloget for Medlemskurser 2017
    Se aktuelle medlemskurser og tilmeld dig her

FOKUS medlemskurser
    I samarbejde med Finansforbundet udbyder Forsikringsforbundet en række spændende arrangementer og kurser, der går under fællestitlen FOKUS - klik på linket i menuen til venstre for at læse mere om kurserne og se kursusoversigten.
    Inden du tilmelder dig et kursus, så skal du under Bemærkninger på tilmeldingsformularen skrive en kort begrundelse for valg af kurset.
    Du skal skrive hvorfor du mener dette kursus er noget for dig og hvad du selv tror du vil kunne få ud af det, samt hvor det kan udvikle dig. I ansøgningen skal du endvidere indsætte kursusnavn, kursusbeskrivelse, pris samt kursustidspunkt.

AnotherStep – unik digital kompetenceudvikling
    Med AnotherStep får du mulighed for, hver måned i løbet af et år, at udvikle dine kompetencer i forhold til forskellige temaer, som vi ofte bliver udsat for i hverdagen. Og du kan, for hvert tema, blive certificeret med et AnotherStep kompetencebevis, så når året er gået, har du 12 nye kompetencebeviser på dit CV. Du kan læse mere, samt tilmelde dig, ved at klikke på linket i venstre side af menuen.
    Hvis du ønsker at deltage på AnotherStep, skal du først sende en kort begrundet mail til Pernille Fahlmann Kristensen, karriere- og uddannelseskonsulent i Forsikringsforbundet, på e-mail pfk@forsikringsforbundet.dk
    Læs mere om AnotherStep via menulinket i venstremenuen.

Vi opdaterer løbende med nye kursustilbud til dig som medlem. Hold dig orienteret via linkene i venstremenuen. Nedenfor finder du links til praktiske informationer for henholdsvis Forsikringsforbundet- og FOKUS medlemskurser.

Kontaktperson:

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

NLP coach John Harmsen fortæller om hvordan vi kan blive verdens bedste kollega.  Hvad...

24. august 2017 - OMG 5, lokale 3.3

29. - 30. august 2017 - IDA Mødecenter, Kalvebod Brygge 31 - 33, 1780 København V

31. august 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

04. september 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

05. september 2017 - FTF København, Niels Hemmingsens Gade 12 1153 København K