Medlemskurser

Forsikringsforbundets Medlemskurser
    Som medlem af Forsikringsforbundet, har du mulighed for at tilmelde dig spændende kurser/temadage som Forsikringsforbundet arrangerer. Kurserne har fokus på at formidle viden og information om dit arbejdsliv, udvikle dine kompetencer og/eller højne dine karrieremuligheder.

Hent kursuskataloget for Medlemskurser 2019

Se aktuelle medlemskurser og tilmeld dig her

PS4 Academy (tidligere AnotherStep) – unik digital kompetenceudvikling
    Med PS4 Academy får du mulighed for, hver måned i løbet af et år, at udvikle dine kompetencer i forhold til forskellige temaer, som vi ofte bliver udsat for i hverdagen. Og du kan, for hvert tema, blive certificeret med et PS4 Academy kompetencebevis, så når året er gået, har du 12 nye kompetencebeviser på dit CV. Du kan læse mere, samt tilmelde dig, ved at klikke på linket i venstre side af menuen.
    Hvis du ønsker at deltage på PS4 Academy, skal du først sende en kort begrundet mail til Pernille Fahlmann Kristensen, karriere- og uddannelseskonsulent i Forsikringsforbundet, på e-mail uddannelse@forsikringsforbundet.dk
    Læs mere om PS4 Academy via menulinket i venstremenuen.

Vi opdaterer løbende med nye kursustilbud til dig som medlem. Hold dig orienteret via linkene i venstremenuen. Nedenfor finder du links til praktiske informationer for medlemskurserne.

Kontaktperson:

Forsikringsforbundet søger: Dygtig og serviceminded kontor- og regnskabsmedarbejder

08. marts 2019

Vi arbejder for, at vores medlemmer har det godt. Det har givet os en tilfreds og loyal...