Medlemsinfo - Forsikringsforbundets nyhedsbrev til medlemmerne

Medlemsinfo er et e-mail baseret nyhedsbrev, som udsendes til alle medlemmer af Forsikringsforbundet.

Forsikringsforbundet udgiver ca. en gang om måneden nyhedsbrevet Medlemsinfo, dog ikke i sommerperioden.

Hensigten med Medlemsinfo er at sikre, at du som medlem modtager information om Forsikringsforbundets aktiviteter og ikke mindst om faglige emner, som kan have betydning for din arbejdssituation.

Alle medlemmer af Forsikringsforbundet modtager som udgangspunkt Medlemsinfo, idet vi ser det som "livlinen" til Forsikringsforbundet. Som det er pt. er den eneste måde at afmelde sig Medlemsinfo på, ved at fjerne sin e-mail adresse fra sine stamdata. Man skal her være opmærksom på, at e-mail adressen også benyttes ved tilmelding til kurser og andre arrangementer, som man dermed udelukker sig fra. Uden e-mail adresse vil man heller ikke kunne deltage i afstemninger og medlemsundersøgelser i Forsikringsforbundet. Der er dog planer om en udbygning af hjemmesiden, således at det på et tidspunkt bliver muligt at afmelde sig Medlemsinfo uden at skulle slette sin e-mail adresse. Mere information følger, når muligheden er klar.

Nyhedsbrevet Medlemsinfo lægger vægt på information, som har betydning for dig og din hverdag, herunder nyt om love og regler, nyt om branchen og information om, hvad der sker centralt og lokalt hos Forsikringsforbundet.

Hvis du ikke modtager Medlemsinfo i din e-mail, så tjek under "Mine stamdata" om din e-mail adresse er korrekt.

Få overblik over den nye dagpengereform

29. juni 2017

Politikerne har igen taget fat på dagpengesystemet og gennemført en ræ...

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V