Lej feriebolig i uge 1-20, 2022 - opret lodder frem til 22. november

Opret lodder og vær med i lodtrækningen om Finanssektorens Feriefonds ferieboliger i ugerne 1 til 20 i 2022.

Ferieboligerne kan kun bookes online - via Finanssektorens Feriefonds hjemmeside (link nedenfor).

Vær opmærksom på, at ferieboligerne kun kan lejes af ansatte i virksomheder, der har en aftale med Finanssektorens Arbejdsgiverforening. Som pensionist eller efterlønsmodtager kan du, i henhold til fondens vedtægter, først reservere, en måned før du ønsker at bruge en feriebolig.

Lodtrækning
    Der er lodtrækning om alle uger (1-20) til ferieboligerne.

Vær opmærksom på, at du kan oprette lodder frem til den 22. november kl. 23.59. Der foretages lodtrækning den 23. november kl. 12.00. Når lodtrækningen har fundet sted, får alle direkte besked via mail, om de har fået tildelt en bolig eller ej.

Når lodtrækning har fundet sted, får alle direkte besked via mail, om de har fået tildelt en bolig eller ej. Tilbagemeldingen/godkendelse skal ske senest den 29. november kl. 23.59. Godkender du din gevinst i lodtrækningen, skal du også betale med det samme. Den 30. november kl. 10 frigives de ferieboliger, der ikke blev udlejet ved lodtrækningen.

Booking af ferieboliger
    Når du booker en feriebolig, skal du betale for ferieboligen med det samme, og du får en mail, der bekræfter din booking, samt en nøglekode eller beskrivelse af, hvordan du kommer ind i ferieboligen.

Hvis du vælger en feriebolig, og du alligevel ikke får lejlighed til at booke denne, så kan det skyldes, at der er 2 personer, der er gået i gang med at booke den samme feriebolig på samme tid. I dette tilfælde er det den person, der først klikker på ”booking”, der får mulighed for at booke ferieboligen.

NYT: LÆKKERT FERIEHUS PÅ RØMØ
    Finanssektorens Feriefond har fået nyt lækkert feriehus på Rømø til 6 personer. Huset kan bookes fra den 6. november 2021. I forbindelse med leje af huset har husets gæster fri adgang til Skærbæk svømmehal + mulighed for 2 ugentlige badmintonbaner, (hvis der er nogen ledige).

Lalandia i Rødby og Billund
    Du kan også gennem Feriefonden leje et feriehus i både Rødby og Billund. I lejen indgår adgang til Lalandias vandland og diverse underholdning i centeret. Bemærk dog, at der kan være uger, hvor vandland med mere er helt eller delvist lukket. Det vil fremgå af sæsonkalenderen for Lalandia.

Lejepriserne er anført under de enkelte boliger.

Lejlighederne i København og Berlin udlejes primært for en uge ad gangen. Men du kan også lægge lodder ind på miniferier.

Finanssektorens Feriefond har ferieboliger i Danmark og udlandet:

• to huse på Bornholm
    • tre huse ved Ebeltoft
    • to huse ved Ålbæk
    • et hus i Odsherred
    • et feriehus på Rømø
    • to ferielejligheder i København
    • to lejligheder i Berlin
    • en lejlighed i Alicante
    • en feriebolig i Lalandia, henholdsvis i Rødby og Billund
    • en lejlighed i Barcelona
    • en lejlighed i Rom