Lej feriebolig i u21-52, 2018 - opret lodder frem til 5. februar

Mandag den 22. januar 2018 åbnede adgangen til at oprette lodder til lodtrækning om Finanssektorens Feriefonds ferieboliger i ugerne 21 til 52 i 2018.

Ferieboligerne kan kun bookes online - via Finanssektorens Feriefonds hjemmeside (link nedenfor).

Vær opmærksom på, at ferieboligerne kun kan lejes af ansatte i virksomheder, der har en aftale med Finanssektorens Arbejdsgiverforening. Som pensionist eller efterlønsmodtager kan du, i henhold til fondens vedtægter, først reservere, en måned før du ønsker at bruge en feriebolig.

Lodtrækning
    Der er lodtrækning om alle uger til ferieboligerne.

Vær opmærksom på, at du kan oprette lodder frem til den 5. februar. Der foretages lodtrækning den 5. februar kl. 11. Når lodtrækningen har fundet sted, får alle direkte besked via mail, om de har fået tildelt en bolig eller ej.

Er du en af de heldige, der vinder lodtrækningen, men alligevel ikke vil gøre brug af boligen, så husk straks at give en tilbagemelding herom, så andre kan få glæde af tilbuddet. Tilbagemeldingen skal ske senest den 26. februar. Godkender du din gevinst i lodtrækningen, skal du også betale med det samme. Den 27. februar kl. 11 frigives de ferieboliger, der ikke blev udlejet ved lodtrækningen.

Booking af ferieboliger
    Når du booker en feriebolig, skal du betale for ferieboligen med det samme, og du får en mail, der bekræfter din booking, og den nøglekode, som du skal bruge for at komme ind i ferieboligen.

Hvis du vælger en feriebolig, og du alligevel ikke får lejlighed til at booke denne, så kan det skyldes, at der er 2 personer, der er gået i gang med at booke den samme feriebolig på samme tid. I dette tilfælde er det den person, der først klikker på ”booking”, der får mulighed for at booke ferieboligen.

Lalandia i Rødby og Billund
    Du kan også gennem feriefonden leje et feriehus i både Rødby og Billund. I lejen indgår adgang til Lalandias vandland og diverse underholdning i centeret. Bemærk dog, at der kan være uger, hvor vandland med mere er helt eller delvist lukket. Det vil fremgå af sæsonkalenderen for Lalandia.

Lejepriserne er anført under de enkelte sommerhuse.

Lejlighederne i København og Berlin udlejes primært for en uge ad gangen. Men du kan også lægge lodder ind på miniferier.

Brug for hjælp?

Ved spørgsmål om ferieboligerne og/eller problemer med Feriefondens hjemmeside, bedes du kontakte Feriefondens support på:

E-mail: post@finansforbundet.dk
    Åbningstider: mandag-torsdag kl. 8.30 - 16.00 | fredag kl. 8.30 - 15.00