Lønsikring: Tryghed for dig og din familie

Forsikringsforbundets Lønsikring er et tilbud til dig om at få den ekstra tryghed, der ligger i at du kan bevare størsteparten af din indkomst efter en afskedigelse – til overraskende lav pris.

Derfor skal du vælge Forsikringsforbundets Lønsikring

• Bevar op til 90 pct. af din løn, hvis du mister jobbet
    • Få udbetalt op til 40.000 kr./md. før skat - alt efter størrelsen af din nuværende løn
    • Du får skattefradrag for præmien til Lønsikring
    • Du behøver ikke at være medlem af en a-kasse
    • Du kan også få Forsikringsforbundet Lønsikring, hvis du bor i Sverige og arbejder i Danmark
    • Du får overført anciennitet fra en eksisterende ordning
    • Du kan tegne Forsikringsforbundets Lønsikring fra du er fyldt 18 år og indtil du fylder 60 år
    • Du vælger selv, om din Lønsikring skal udløbe ved 62 eller 65 år

Forsikringsforbundet kan tilbyde dig sikring af din løn i tilfælde af afskedigelse. Tilbuddet betyder, at du kan bibeholde hele 90 pct. af din løn i op til 12 måneder i træk, og op til 36 måneder i alt.

Tryghed

Lønsikring handler om tryghed for dig og din familie. Selv om forsikringssektoren er kendt for stabilitet og lav ledighed, så er der dog øget fokus på nedskæringer, besparelser og organisationstilpasninger. Det betyder, at selv med kompetencerne i orden kan du risikere at stå for tur. Forsikringsforbundets Lønsikring giver dig den ro og tryghed, som gør det nemmere at komme videre i arbejdslivet.

Køb Forsikringsforbundets Lønsikring

Forsikringsforbundets Lønsikring tilbydes i samarbejde med Topdanmark. Det er lykkedes at forhandle os frem til en særdeles attraktiv ordning på et absolut konkurrencedygtigt prisniveau. Den kræver ikke a-kasse medlemskab og kan tegnes helt frem til at du fylder 60 år. Du kan også få Forsikringsforbundets Lønsikring hvis du arbejder i Danmark men bor i Sverige.

Hvis du allerede har lønsikring et andet sted, kan du overføre den til Forsikringsforbundets Lønsikring og bevare din anciennitet, således at du kan opnå en bedre og billigere lønsikring med fuld dækning fra første dag.

Klik på bestillingsknappen og læs mere om vores Lønsikring. På bestillingssiden kan du se eksempler på hvad du kan få i Lønsikring.
    Du er også velkommen til at ringe på 44 74 35 01 (alle hverdage 8-16) og her få svar på alle dine spørgsmål – også om hvad netop du skal betale.

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

NLP coach John Harmsen fortæller om hvordan vi kan blive verdens bedste kollega.  Hvad...

24. august 2017 - OMG 5, lokale 3.3

29. - 30. august 2017 - IDA Mødecenter, Kalvebod Brygge 31 - 33, 1780 København V