Lån & Spar Bank

Lån & Spar Bank er kundeejet af mere end 50 faglige organisationer og foreninger - herunder Forsikringsforbundet. Som medlem af Forsikringsforbundet har du derfor adgang til attraktive tilbud på bl.a. lønkonto, billån, boliglån og gratis MasterCard hos Lån & Spar.

Få Danmarks højeste rente på lønkontoen hos Lån & Spar
    En af medlemsfordelene er lønkontoen LSBprivat. Her får du hele 3 % i rente på de første 50.000 kr. – og 0 % på resten.

Billigt billån – specielt til dig
    Går du i biltanker og ønsker et billån, er det også noget banken kan hjælpe med.

Og tænker du på at investere i en klimavenlig bil, kan du låne pengene på særlig gode betingelser i Lån & Spar. Køber du en elbil eller Plug-in Hybrid er du med til at reducere CO2-udslippet - og det samme gælder renteomkostningerne. Ekstra lave renter - endnu en medlemsfordel. Læs mere om Grønt Billån

Fornuftige råd og renter på boliglån
    Om du bor i ejer, leje- eller andelsbolig, får du boligrådgivning og boliglån på fornuftige betingelser. Banken tager også løbende temperaturen på din boligøkonomi, og giver dig konkrete bud på, hvordan du kan optimere den.

Studiekonto
    Få en studiekonto med gode renter og vilkår - f.eks. 3 % i rente på de første 20.000 kr. Kassekredit på op til 50.000 kr og 5 % i rente. Gratis Visa/Dankort og MasterCard. Se mere på studiekonto.dk
    TIP: Med Lån & Spars app "Zapp" er det nemt og hurtigt at indsende dokumenter, når du søger om Studiekontoen via mobilen.

Tag et uforpligtende møde
    Ring direkte på 3378 1978 eller gå ind på lsb.dk/forsikringsforbundet og book et møde - her kan du også læse betingelserne for lønkontoen LSBprivat m.m. At skifte bank er ikke så besværligt, som mange tror. Finder du de nødvendige papirer frem og tager dig tid til et møde, så klarer Lån & Spar resten – også kontakten til din nuværende bank.

Lej feriebolig i uge 21-52 i 2020

29. januar 2020

Torsdag den 6. februar 2020 åbner adgangen til at oprette lodder til lodtrækning om ...