Jobsøgningsguiden

Forsikringsforbundet formidler én sammenhængende metode til effektiv jobsøgning

Der findes masser af håndbøger som beskriver forskellige jobsøgningsteknikker. Et af avisernes yndlingsemner er de fem lynhurtige råd til, hvordan man skriver den perfekte ansøgning eller det mest effektive CV.

Hvis du er jobsøgende og følger alle de råd, der findes om jobsøgning, vil du ende med at gå i et utal af forskellige retninger - og det er ikke en effektiv måde at komme frem på.

I Forsikringsforbundet formidler vi én sammenhængende metode til moderne effektiv jobsøgning. Ikke fordi det er den eneste metode, der kan give resultater, men fordi vi har erfaring med, at netop denne metode er den mest effektive.

Hvis du følger en anden metode, som du finder effektiv til at bringe dig til jobsamtaler og giver dig jobtilbud, så skal du blot fortsætte ad samme vej. Har du derimod svært ved at komme til jobsamtaler, vil vi foreslå dig at benytte den metode som vi folder ud i menuen til venstre på denne  side.

Kontaktperson:
    Storstrøms Forsikring

Velkommen til Storstrøms Forsikring

07. oktober 2021

”Vi er glade for, at Storstrøms Forsikring har meldt sig ind i FA, og at...