Har din arbejdsplads gjort noget særligt for sundheden?

Er jeres arbejdsplads Danmarks sundeste? Så kan I frem til 23. maj nominere den til at være "Danmarks sundeste arbejdsplads".

Med støtte fra blandt andre Forsikring & Pension og Velliv Foreningen indbydes nu til at man nominerer sin arbejdsplads til "Danmarks sundeste arbejdsplads", hvis der har været gode sundhedsinitiativer på arbejdspladsen det seneste år under coronaepidemien.

Det er medarbejderne selv, der kan indstille arbejdepladsen til at være prismodtager. Frem til 23. maj kan man på www.sundestearbejdsplads.dk indstille selskabet, og fra 3, maj til 23. maj kan man stemme på de indstillede sundhedsinitiativer. Herefter finder arrangørerne både regions- og landsvindere samt vinder af en særpris for mental sundhed.

Forsikringsforbundet er overbevist om, at der i de mange forsikrings- og pensionsselskaber med overenskomst har været rigtig gode initiativer, og vi opfordrer til at få dem tilmeldt konkurrencen, så vores sektor kan styrke sit image som god og ikke mindst sund.

På linket herunder findes en flyer, som fortæller mere om konkurrencen. Den kan fx printes og hænges op på arbejdspladsen.