Future Work Lab konference i Aarhus 1. november

Future Work Lab har de seneste knap tre år eksperimenteret med at styrke den mentale trivsel på arbejdspladsen. På grund af den store interesse for projektet inviterer Forsikringsforbundet og de øvrige parter bag Future Work Lab til endnu en afslutningskonference den 1. november i Aarhus, hvor interesserede kan høre mere om resultaterne fra de mange trivsels-projekter.

Future Work Lab

Den finansielle sektor har i tre år samarbejdet om projektet ”Future Work Lab”, der har til formål at skabe ny viden om, hvordan man kan styrke den mentale sundhed i fremtidens digitale arbejdsliv.

Future Work Lab har gennemført eksperimenter i en række selskaber i den finansielle sektor – herunder i Topdanmark, Velliv og Købstædernes Forsikring. Eksperimenterne har alle vist, at man med små forandringer i hverdagen kan styrke medarbejdernes trivsel – uden det går ud over bundlinjen og produktiviteten.

2 konferencer afrunder Future Work Lab
    Future Work Lab er nu ved at nå sin afslutning. For at markere afrundingen på projektet holdes to konferencer, hvor alle erfaringerne fra Future Work Lab bliver præsenteret.

På konferencerne kan man høre mere om de forskellige eksperimenter, få nye perspektiver på forandringer i arbejdslivet og stille spørgsmål til projektets eksperter.

Første afslutningskonference afholdes i København den 28. september. Her er kun enkelte ledige pladser.

På grund af den store interesse for Future Work Lab afholdes endnu en konference i Aarhus den 1. november

Læs mere om de to konferencer på Future Work Labs hjemmeside

Future Work Lab er et fælles projekt mellem Forsikringsforbundet, Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening. Projektet er støttet af Velliv Foreningen.

Deltag i årets online julekalender 2022

20. november 2022

Igen i år markerer vi den søde juletid ved at give dig mulighed for at...