Forsikringsforbundet søger: Dygtig og serviceminded kontor- og regnskabsmedarbejder

Er medlemsadministration og regnskab noget for dig?

Vi arbejder for, at vores medlemmer har det godt. Det har givet os en tilfreds og loyal medlemsskare. Det vil vi værne om og styrke, og her har vi brug for din hjælp.

Vi har en ledig stilling, hvor du i tæt samarbejde med andre kolleger på området skal styrke og videreudvikle et af de vigtigste områder i organisationen, nemlig medlemsadministration og kontingentopkrævning. Dine primære opgaver bliver daglig opdatering af vores medlemssystem i forhold til de henvendelser, vi får fra medlemmerne og tillidsrepræsentanter. Derudover kommer du til at stå for månedlige kontingentregnskaber til vores 30 personaleforeninger. Der vil være en stor kontaktflade til vores medlemmer, tillidsvalgte og ledelse.

Stillingen er meget varierende og udfordrende. Arbejdet vil indeholde alt fra rutineprægede opgaver til de mere udfordrende og udviklende opgaver.

Vi forventer at ansøgerne:

• Har interesse og flair for regnskab og bliver motiveret af, at tallene stemmer
    • Har en relevant baggrund – gerne inden for regnskab eller lignende
    • Har interesse og evner for at arbejde med IT og udvikle smarte processer og forretningsgange.
    • Har gode kommunikationsevner med en naturlig lyst til at dele viden og erfaringer
    • Har gode samarbejdsevner, kan arbejde på tværs af organisationen

Det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis du har arbejdet i cBrains programmer – især M4 (medlemssystem), men også F2 (dokument- og mailsystem).

Vi tilbyder

At arbejde i Forsikringsforbundet er spændende, selvstændigt og meget varieret med attraktive løn- og ansættelsesvilkår samt gode udviklingsmuligheder. Der er en uformel omgangstone blandt engagerede og gode kolleger.

Vi er en arbejdsplads med 19 medarbejdere, hvis engagement og interesse for medlemmerne er en vigtig årsag til, at vi arbejder i Forsikringsforbundet.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse er pr. 1. maj 2019. Stillingen er på fuld tid.

Ansættelsen sker som koordinator på baggrund af Forsikringsforbundets overenskomst samt personalehåndbog.

Kontakt og ansøgning

Vil du høre mere om stillingen, så kan du kontakte Anne Meyer på telefon 28 69 67 90 eller e-mail ame@forsikringsforbundet.dk eller Jens-Erik Holm på telefon 20 30 07 69 eller e-mail jeh@forsikringsforbundet.dk.

Ansøgning og CV mærket ”Kontor-/regnskabsmedarbejder” sendes som e-mail til csb@forsikringsforbundet.dk. Ansøgning kan også sendes til Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5, 1571 København V, att. Cecilia Storm Brandenhoff.

Ansøgningsfristen er den 22. marts 2019 kl. 12.00.
    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 27. marts 2019 samt en eventuel anden samtale den 28. marts 2019.

Om Forsikringsforbundet
    I Forsikringsforbundet arbejder vi for, at vores 8.300 medlemmer, hvoraf de fleste er ansat inden for forsikring, pension og a-kasse, har gode vilkår og et godt arbejdsliv.

Forsikringsforbundets medlemmer er en forudsætning for, at forsikrings- og pensionsbranchen i Danmark er et konkurrencedygtigt og moderne erhverv. Derfor arbejder vi også for, at vores medlemmer kompetenceudvikles og har medindflydelse. Vi forhandler hvert tredje år den centrale overenskomst i forsikrings- og pensionsbranchen med Finanssektorens Arbejdsgiverforening, FA.

Forsikringsforbundet er medlem af hovedorganisationen Fagbevægelsens Hovedorganisation (FH) og samarbejder med A-kassen FTFa om sikring af vores medlemmer.

08. marts 2019