Forsikringsforbundet hjælper, støtter og giver masser af fordele – ganske gratis for studerende!

Når du læser en bachelor eller studerer til finansøkonom inden for forsikring kan du under studiet ganske gratis få fordelene af et medlemskab hos Forsikringsforbundet.

Forsikringsforbundet har et rigtigt godt tilbud til dig, som læser en bachelor eller studerer til finansøkonom inden for forsikringsområdet. Du kan blive fuldt medlem af Forsikringsforbundet med adgang til alle services og medlemsfordele, uden at det koster dig noget.

Forsikringsforbundet tilbyder gratis medlemskab under studierne helt uden forpligtelser – blot skal du selv huske at give os skriftlig besked, hvis du ikke ønsker at fortsætte dit medlemskab, når du er færdig med studierne. Som færdiguddannet medlem af Forsikringsforbundet betaler du normalt kontingent og skal huske at meddele os, hvor du er blevet ansat.

Som medlem af Forsikringsforbundet har du adgang til støtte og faglig rådgivning fra din lokale personaleforening under din praktik, eller direkte fra de faglige konsulenter i Forsikringsforbundet's sekretariat, når du er på ’skolebænken’.

Ud over de faglige services kan du også benytte dig af Forsikringsforbundet's og din personalforenings tilbud om arrangementer, kurser, Onlineskolen, medlemskab af Forbrugsforeningen, forsikringstilbud og andre medlemsfordele. Du vil også modtage medlemsbladet Forsikring, der udkommer seks gange årligt.

Husk også, at Forsikringsforbundet´'s Ungdomsnetværk tilbyder spændende aktiviteter for alle under 35 år.

Vi glæder os til at se dig som medlem af Forsikringsforbundet.

Få overblik over den nye dagpengereform

29. juni 2017

Politikerne har igen taget fat på dagpengesystemet og gennemført en ræ...

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V