Forsikringsforbundet hjælper, støtter og giver masser af fordele – ganske gratis for studerende!

Når du læser en bachelor eller studerer til finansøkonom inden for forsikring kan du under studiet ganske gratis få fordelene af et medlemskab hos Forsikringsforbundet.

Forsikringsforbundet har et rigtigt godt tilbud til dig, som læser en bachelor eller studerer til finansøkonom inden for forsikringsområdet. Du kan blive fuldt medlem af Forsikringsforbundet med adgang til alle services og medlemsfordele, uden at det koster dig noget.

Forsikringsforbundet tilbyder gratis medlemskab under studierne helt uden forpligtelser – blot skal du selv huske at give os skriftlig besked, hvis du ikke ønsker at fortsætte dit medlemskab, når du er færdig med studierne. Som færdiguddannet medlem af Forsikringsforbundet betaler du normalt kontingent og skal huske at meddele os, hvor du er blevet ansat.

Som medlem af Forsikringsforbundet har du adgang til støtte og faglig rådgivning fra din lokale personaleforening under din praktik, eller direkte fra de faglige konsulenter i Forsikringsforbundet's sekretariat, når du er på ’skolebænken’.

Ud over de faglige services kan du også benytte dig af Forsikringsforbundet's og din personalforenings tilbud om arrangementer, kurser, Onlineskolen, medlemskab af Forbrugsforeningen, forsikringstilbud og andre medlemsfordele. Du vil også modtage medlemsbladet Forsikring, der udkommer seks gange årligt.

Husk også, at Forsikringsforbundet´'s Ungdomsnetværk tilbyder spændende aktiviteter for alle under 35 år.

Vi glæder os til at se dig som medlem af Forsikringsforbundet.

Julekalender 2017 - se vinderne

03. december 2017

Hver dag fra den 1. december og frem til juleaften trak vi lod om fire ...

07. marts 2018 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

Arrangementet starter ud med en middag Inden foredraget.

29. - 31. januar 2018 - Kobæk Strand, Kobækvej 85, 4230 Skælskør

26. - 27. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

28. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

01. marts 2018 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V