Folkemødet: Fremtidens ledelse

Kom til debat om hvordan ledere kan navigere på fremtidens arbejdsmarked sammen med Forsikringsforbundet i Finansteltet på Folkemødet på Bornholm.

Forsikringsforbundet deltager på Folkemødet på Bornholm sammen med Finanssektorens Arbejdsgiverforening med en event i dag - fredag - kl. 11.30 i Finansteltet. Du finder Finansteltet på plads G24 på Indermolen.

Eventen har titlen "Hvordan navigerer ledere på fremtidens arbejdsmarked" og sætter fokus på ledelse i en stærkt digitaliseret fremtid, hvor medarbejderne kan være ansat på mange forskellige måder og arbejde fra vidt forskellige lokationer. Det stiller nye krav til såvel ledelse som til hvad en leder i det hele taget skal have af kompetencer.

Fra Forsikringsforbundet deltager Landsformand Charlotte Hougaard i panelet sammen med Lars Bonde (koncerndirektør, Tryg Forsikring), Jens Christian Godskesen (prorektor, ITU – IT Universitetet), Anne-Marie Dahl (fremtidsforsker, Futuria) og Mathias Linneman (CEO, Worksome). Kasper Kronenberg, redaktør på Børsen, er ordstyrer for debatten, mens Anne-Marie Dahl lægger ud med et kort oplæg til debatten.

Få overblik over den nye dagpengereform

29. juni 2017

Politikerne har igen taget fat på dagpengesystemet og gennemført en ræ...

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V