Folkemødet: Fremtidens ledelse

Kom til debat om hvordan ledere kan navigere på fremtidens arbejdsmarked sammen med Forsikringsforbundet i Finansteltet på Folkemødet på Bornholm.

Forsikringsforbundet deltager på Folkemødet på Bornholm sammen med Finanssektorens Arbejdsgiverforening med en event i dag - fredag - kl. 11.30 i Finansteltet. Du finder Finansteltet på plads G24 på Indermolen.

Eventen har titlen "Hvordan navigerer ledere på fremtidens arbejdsmarked" og sætter fokus på ledelse i en stærkt digitaliseret fremtid, hvor medarbejderne kan være ansat på mange forskellige måder og arbejde fra vidt forskellige lokationer. Det stiller nye krav til såvel ledelse som til hvad en leder i det hele taget skal have af kompetencer.

Fra Forsikringsforbundet deltager Landsformand Charlotte Hougaard i panelet sammen med Lars Bonde (koncerndirektør, Tryg Forsikring), Jens Christian Godskesen (prorektor, ITU – IT Universitetet), Anne-Marie Dahl (fremtidsforsker, Futuria) og Mathias Linneman (CEO, Worksome). Kasper Kronenberg, redaktør på Børsen, er ordstyrer for debatten, mens Anne-Marie Dahl lægger ud med et kort oplæg til debatten.

25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

NLP coach John Harmsen fortæller om hvordan vi kan blive verdens bedste kollega.  Hvad...

24. august 2017 - OMG 5, lokale 3.3

29. - 30. august 2017 - IDA Mødecenter, Kalvebod Brygge 31 - 33, 1780 København V