Ferieboliger: Opret lodder til lodtrækning om ferieboliger i uge 21-52

Opret lodder fra den 27. januar til og med den 8. februar

Frem til og med den 8. februar kan der oprettes lodder til lodtrækning om Finanssektorens Feriefonds ferieboliger i ugerne 21 til 52 i 2021.

Ferieboligerne kan kun bookes online - via Finanssektorens Feriefonds hjemmeside (link nedenfor).

Vær opmærksom på, at ferieboligerne kun kan lejes af ansatte i virksomheder, der har en aftale med Finanssektorens Arbejdsgiverforening. Som pensionist eller efterlønsmodtager kan du, i henhold til fondens vedtægter, først reservere en måned før du ønsker at bruge en feriebolig.

Lodtrækning
    Der er lodtrækning om alle uger - 21-52 - til ferieboligerne.

Du kan oprette lodder frem til og med den 8. februar. Der foretages lodtrækning den 9. februar kl. 12.00. Når lodtrækningen har fundet sted, får alle direkte besked via mail, om de har fået tildelt en bolig eller ej.
    Hvis du vælger en feriebolig, og du alligevel ikke får lejlighed til at booke denne, så kan det skyldes, at der er 2 personer, der er gået i gang med at booke den samme feriebolig på samme tid. I dette tilfælde er det den person, der først klikker på ”booking”, der får mulighed for at booke ferieboligen.

Tilbagemeldingen/godkendelse og betaling
    Når lodtrækningen har fundet sted, får alle direkte besked via mail, om de har fået tildelt en bolig eller ej. Tilbagemeldingen/godkendelse skal gives indenfor 6 dage - senest den 15. februar kl. 23.59. Godkender du din gevinst i lodtrækningen, skal du også betale med det samme.
    OBS: Den 16. februar kl. 12 frigives de ferieboliger, der ikke blev udlejet ved lodtrækningen.

Lalandia i Rødby og Billund
    Du kan også gennem Feriefonden leje et feriehus i Rødby og Billund. I lejen indgår adgang til Lalandias vandland og diverse underholdning i centeret. Bemærk dog, at der kan være uger, hvor vandland med mere er helt eller delvist lukket. Det vil fremgå af sæsonkalenderen for Lalandia.

Lejepriserne er anført under de enkelte boliger.

Lejlighederne i København og Berlin udlejes primært for en uge ad gangen. Men du kan også lægge lodder ind på miniferier.

Brug for hjælp?

Ved spørgsmål om ferieboligerne og/eller problemer med Feriefondens hjemmeside, bedes du kontakte Feriefondens support på:

E-mail: post@finansforbundet.dk
    Åbningstider: mandag-torsdag kl. 8.30 - 16.00 | fredag kl. 8.30 - 15.00

Forsikring nr. 1 - 2021 - Tema: Isolation

01. marts 2021

I februar/marts nummeret af Forsikring kan du bl.a. læse om: Medlemspejlingen: De...