Deltag i årets online julekalender 2021

Igen i år markerer vi den søde juletid ved at give dig mulighed for at skrabe dig til dejlige gavekort.

Tilmeld dig Forsikringsforbundets julekalender på:
    jul.forsikringsforbundet.dk
    - du kan tilmelde dig helt frem til den 24. december

Når du har tilmeldt dig, modtager du hver dag (den først-kommende morgen), til-og-med den 24. december, en e-mail med et link til dit daglige online skrabelod. Skrab på skærmen og se med det samme, om du har vundet et Luksusgavekort.

Hver dag har du mulighed for at skrabe dig til ét af fire gavekort á 250 kroner. Og juleaftensdag er der tilmed ekstrat store gavekort at vinde - her kan du skrabe dig til ét af fire gavekort á 1.000 kroner.

Du kan tilmelde dig konkurrencen når som helst og deltager fra den dag, hvor du tilmelder dig. Det er kun medlemmer af Forsikringsforbundet, som kan vinde et gavekort.

OBS: Du anbefales at bruge en privat e-mail adresse for at sikre, at den daglige e-mail med link til dagens skrabelod ikke opfattes som spam af dit selskab. Det vil også sikre, at du modtager dagens e-mail, selv om du har en fridag eller er gået på juleferie. Og hvis du vinder, sender vi en gavekortkode til den e-mail, du har tilmeldt dig med.​ Se evt. også Praktisk info nedenfor.

Praktisk info:

Er du tilmeldt, men får ikke den daglige mail med link til dagens låge?

Har du kigget i din mappe med uønsket/spam-post i dit mailprogram?
    Fra omkring kl. 7.00 sendes dagens mail automatisk ud til alle tilmeldte. Nogle selskabers mailsystem (men også fx Gmail, Hotmail, Yahoo etc.) kan desværre opfatte julekalender-mailen som spam og dermed fjerne mailen/sætte den i karantæne. Forsikringsforbundet har ikke kontrol over, hvordan diverse mailsystemers spamfiltre opfatter julekalender-mailen. Vi anbefaler, at man tilmelder sig med en privat e-mail-adresse og IKKE bruger sin arbejds-email.

Vil du skifte e-mailadresse?

Hvis du vil bruge en anden e-mail end den du allerede har tilmeldt dig med, skal du blot klikke på tilmeldingslinket ovenfor og tilmelde dig på ny.

Jeg har vundet - hvordan og hvornår får jeg gavekortet?

Hvis du har vundet, og er gyldigt medlem af Forsikringsforbundet, modtager du en e-mail med en gavekortkode indenfor 8 uger. Koden sendes til den e-mail, som er oplyst ved tilmelding til julekalenderen.
    Koden indløses på Sendentanke.dk
    Se evt. Guide til indløsning af Luksusgavekort

Vinderne kontaktes direkte

Jf. GDPR-reglerne er medlemsskab af en fagforening en personfølsom oplysning.
    Det er derfor ikke tilladt at oplyse navnene på vinderne på hjemmesiden. Vinderne kontaktes direkte.

Hvem kan deltage i julekalenderen?

Alle gyldige medlemmer af Forsikringsforbundet kan deltage. Er du pensionist eller ledig, skriver du, i forbindelse med tilmelding til julekalenderen, i feltet 'SELSKAB' blot navnet på det seneste selskab, du var ansat i.