Bliv medlem af Forsikringsforbundet (kampagnetilbud)

Meld dig ind senest den 31. maj 2019 og få de første 3 måneder GRATIS (værdi kr. 675,-)

Gode vilkår kommer ikke af sig selv

I 2019 fylder Forsikringsforbundet 75 år. Det fejrer vi blandt andet ved at byde nye medlemmer velkommen med et godt tilbud, hvor du får de 3 første måneder GRATIS. Forsikringsforbundet er din professionelle sparringspartner, som støtter og vejleder lokalt. Vi forhandler din overenskomst – en af Danmarks bedste – men dine gode vilkår kommer ikke af sig selv. Så meld dig ind nu og støt fællesskabet.

• Forsikringsforbundet er til stede lokalt på din arbejdsplads
    • Forsikringsforbundet forhandler den overenskomst, som fastlægger dine løn- og ansættelsesforhold
    • Forsikringsforbundets jurister og faglige eksperter står klar til at hjælpe dig
    • Forsikringsforbundet tilbyder karriererådgivning, kurser og arrangementer, feriehuse, rabatordninger og meget mere

At være medlem af Forsikringsforbundet koster kun kr. 225,- pr. måned‡. Melder du dig ind senest den 31. maj 2019, får du de første 3 måneder gratis (værdi kr. 675,-).

Er du medlem i en anden fagforening?
    Spar penge ved at skifte!

• Er du medlem hos HK, sparer du årligt over 2.600 kr.** ved at skifte til Forsikringsforbundet.
    • Er du medlem hos Djøf, sparer du årligt over 500 kr.** ved at skifte til Forsikringsforbundet.
    • Er du medlem hos PROSA, sparer du årligt over 2.000 kr.** ved at skifte til Forsikringsforbundet.

Vi klarer arbejdet!
    Du skal blot udfylde slippen på kampagneflyeren (flyeren fås hos din personaleforening eller hent den nederst her på siden) og aflevere den hos din personaleforening/tillidsrepræsentant senest den 31. maj 2019 – så ordner vi papirarbejdet for dig og klarer skiftet fra din nuværende fagforening til Forsikringsforbundet!
    Hvis du selv melder dig ind via 'Bliv medlem nu'-boksen nedenfor, så skal du blot skrive i kommentarfeltet, at du ønsker hjælp til udmeldelse af din nuværende fagforening.
    OBS! Overflytningen gælder ikke A-kasse.

* Tilbuddet gælder til og med 31. maj 2019 for alle ansatte i forsikrings- og pensionsbranchen.
    ‡ I selskaber med en personaleforening betales der også et mindre lokalt kontingent.
    **Forsikringsforbundets fuldtidskontingent er kr. 225,-/måned. HK fuldtidskontingent er kr. 443,-/måned. Djøf fuldtidskontingent er kr. 269,-/måned. PROSA fuldtidskontingent er kr. 399,-/måned. Der er varierende udmeldelsesfrister.
    Kontaktperson:
    Medlemsservice på telefon 88771751 eller email medlem@forsikringsforbundet.dk

Jubilæumsreception

23. maj 2019

Forsikringsforbundet indbyder til reception i forbindelse med forbundets 75-års...