Bliv godt forsikret hos Runa Forsikring

Som medlem hos Forsikringsforbundet kan du tegne gode private forsikringer hos Runa Forsikring.

Forsikringer til dit behov
    Runa Forsikring tilbyder private forsikringer, der gang på gang er kåret bedst i test og god service. Læs her nogle anmeldelser af Runa på Trustpilot.

Du kan købe alle privatforsikringer hos Runa, så det dækker dine behov, uanset hvor du er i livet. Det gælder fx indboforsikring, husforsikring, bilforsikring, ulykkesforsikring, rejseforsikring, børneforsikring, sundhedsforsikringer og meget mere.

Et forsikringsfællesskab med mening og værdi for dig
    Hos Runa Forsikring bliver du en del af et medlemsejet forsikringsfællesskab. Det betyder, at man dækker ind for hinanden og deles om alt – også risikoen og regningen. Målet er at sikre den bedste dækning. Og når du har haft indboforsikring i tre år, får du en loyalitetsrabat som tak for, at du er et trofast medlem af forsikringsfællesskabet.

Ekstra rabat for studerende
    For vores medlemmer, der er studerende, er der mulighed for at spare ekstra på forsikringer fra Runa.

Hvem kan tegne studieforsikring i Forsikringsforbundet?
    - For at få studierabat skal den studerende være medlem af Forsikringsforbundet.
    - For at få studierabat skal medlemmet tegne både ulykkes- og indboforsikring inkl. rejseforsikring (man kan dog godt efterfølgende fravælge rejseforsikring).
    - Uddannelsen skal være SU-berettiget, men det er ikke et krav, at den studerende modtager SU.

Hent brochuren nedenfor og læs mere.

Om Runa Forsikring
    Runa Forsikring er en del af LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring og Bauta Forsikring.

Læs mere om Runa Forsikring