Ungdomsnetværket

Arbejdet i Ungdomsnetværket er sat i bero

Ungdomsnetværket, som er et forum for vores medlemmer under 35 år, har bl.a. været ansvarlig for arrangementer af social og faglig karakter. Ungdomsnetværket er ledet af en bestyrelse med Kim Faurdal (Nordea Liv & Pension) som formand og Kathrine Bredahl som næstformand (Topdanmark).

Både Kim Faurdal og Kathrine Bredahl har netop meddelt, at de af arbejdsmæssige årsager har valgt at trække sig fra arbejdet i Ungdomsnetværket.

På den baggrund og sammenholdt med ønsket om en ny retning på arbejdet for medlemmerne generelt, har formandskabet for Forsikringsforbundet, Charlotte Hougaard og Lone Clausen, valgt at sætte arbejdet i Ungdomsnetværket i bero:

”Vores unge medlemmer har stor betydning for Forsikringsforbundet, og vi skal sikre at der også fremover er attraktive tilbud for dem. At Ungdomsnetværket nu står uden ledelse, har vi valgt at bruge som anledning til at tage et bredere perspektiv på arbejdet og aktiviteterne for de unge medlemmer”, forklarer Charlotte Hougaard.

Hvis du har spørgsmål omkring Ungdomsnetværket kan du kontakte Catrine Koblov på ck@forsikringsforbundet.dk eller 28 89 65 72.

Information for gruppen

Ingen information er tilrådig

05. april 2017 - Folkehjem, Haderslevvej 7, 6200 Aabenraa

Emil Erichsen er den fødte sejler. Som 11-årig overtog han selv rorpinden i sin f...