Gjensidige Forsikring

Om personaleforeningen
    Forsikringsforbundets personaleforening i Gjensidige Forsikring er din lokale forening og den lokal afdeling af Forsikringsforbundet i selskabet.

Forsikringsforbundet er en partipolitisk uafhængig organisation, der har samlet alle personaleforeninger i branchen. Vi forhandler overenskomst og lokalaftaler for branchens ansatte og varetager medlemmernes interesser, hvis der for eksempel opstår problemer i arbejdsforholdet.

Formål
    Personaleforeningens formål er, at være det samlende organ for medarbejderne i Gjensidige, og at varetage medlemmernes faglige, økonomiske og sociale interesser, blandt andet ved at repræsentere medlemmerne overfor selskabets ledelse samt i forhold til Forsikringsforbundet.

Med personaleforeningen som din repræsentant får du medindflydelse på din hverdag og du er sikret nyttig information fra os, blandt andet i form af nyhedsbreve pr. mail, når vi for eksempel er i gang med forhandlinger omkring personalevilkår, lokalaftaler og overenskomster, indgår aftaler med ledelsen om ændrede arbejdsforhold eller lignende. Alt sammen information, som er vigtig for dig at vide i forhold til din ansættelse.

Se personaleforeningens PF-netværk - kun for medlemmer

OK 18 konfliktinformation

13. marts 2018

For langt de fleste medlemmer af Forsikringsforbundet gælder, at man ikke direkte...