Forsikringsforbundet i Alm Brand Pension

Velkommen til personaleforeningen i Alm Brand Pension

Personaleforeningen i Alm Brand Pension er en del af Forsikringsforbundet, som er forsikrings- og pensionsbranchens hovedforbund.

I over 75 år har Forsikringsforbundet forhandlet din overenskomst. Et stærkt fællesskab giver styrke og legitimitet ved forhandlingsbordet, når overenskomsten genforhandles hvert 3. år. Derfor giver det også rigtig god mening at du støtter op om vores lokale personaleforening som medlem af Forsikringsforbundet.

Hvem er vi?
    I personaleforeningen i Alm Brand Pension kender vi dine udfordringer, for vi har vores daglige gang i selskabet og har derfor indgående viden om de lokale løn- og ansættelsesforhold. Vi står altid klar med hjælp og rådgivning, når du som medlem har spørgsmål til dit arbejdsliv og din karriere. Vi er din sparringspartner, som støtter og vejleder lokalt - det giver dig ro og tryghed i dit arbejdsliv.

Ud over adgang til faglig hjælp og rådgivning har du som medlem også adgang til blandt andet karriererådgivning, kurser og arrangementer, medlemsbladet Forsikring, lønsikring, Runa forsikringer, Lån og Spar bank, Forbrugsforeningen, uddannelse via Uddannelsespuljen.dk og meget andet.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Se personaleforeningens PF-netværk - kun for medlemmer